رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک مرد خوش تکنیک

تولدت مبارک مرد خوش تکنیک

امروز علاوه بر دنی آلوز، تولد مارکو پیاتسا ستاره ی کروات تیم یوونتوس می باشد و این بازیکن با استعداد در چنین روزی در شهر زاگرب به دنیا آمده و امروز در سن 22 سالگی با پیراهن یووه توپ می زند.

 

انتقال مارکو پیاتسا از دیناموزاگرب به یوونتوس نوید حضور یک بازیکن بااستعداد و آینده دار برای تقویت خط میانی یوونتوس می دهد که می تواند کیفیت و کلاس بالایی را به تیم عرضه کند.

 

پیاتسا با نمایش های خیره کننده خود در تیم ملی کرواسی در رقابت های قهرمانی اروپایی در فرانسه توجهات را در قاره اروپا و در دنیا به خود جلب کرد. تنها آمار دریبل زنی او به عنوان یک بازیکن 21 ساله نشان از کیفیت تکنیکی خارق العاده است. او در این رقابت ها با آمار میانگین 3/33 دریبل در هر بازی از رقابت های یورو تنها گرت بیل و ادن هازارد را بالاتر از خود می دید.

 

پیاتسا علی رغم سن کم به خوبی اثبات کرده است که چقدر می‌تواند برای حریف خطرناک باشد. در واقع او هم می تواند به عنوان وینگر چپ و هم وینگر راست بازی کند. او در فصول 2014‐2011 لوکوموتیو زاگرب و در فصل‌های 2016‐2014 در تیم دیناموزاگرب و همزمان در تیم جوانان کرواسی یک ستاره محسوب می شد و توانست به تیم ملی بزرگسالان کشورش راه پیدا کند.

 

مارکو به عنوان یک بازیکن بسیار خطرناک در منطقه یک سوم دفاعی حریف آمار فوق العاده 33 گل و 19 پاس گل در مدت سه سال حضورش در لوکومتیو زاگرب ثبت کرد.

 

او نیز در دیناموزاگرب توانست در دو جام رقابت های داخلی لیگ کرواسی سهیم باشد و جام های داخلی دیگری را با این تیم برنده شود.

 

انتقال پیاتسا به تورین را می توان به فال نیک گرفت و بانوی پیر و این بازیکن جوان می توانند در آینده موفقیت های زیادی را برای خود به ارمغان بیاورند..


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: